poniedziałek, 29 lipca 2013

Tytułem wstępu





Starałam się nie zmieniać oryginalnych wydarzeń mających miejsce w anime/mandze  a jedynie – choć rzadko jest to konieczne - ślizgać się po ich obrzeżach. Uważni fani Ao no Exorcist mogą jednak zauważyć pewien błąd z którego zdaję sobie sprawę, mianowicie moja historia opiera się na błędnym założeniu, że rok szkolny rozpoczyna się we wrześniu (dopiero po fakcie zorientowałam się, że w Japoni jest pod tym względem nieco inaczej niż u nas) i egzamin na exwire odbywa się u mnie pod koniec pierwszego roku a nie pierwszego semestru. Dlatego w momencie rozpoczęcia akcji w moim opowiadaniu Rin uczęszcza na drugi rok chociaż w kontekście anime/mangi początek opowiadania umieszczony został pomiędzy 11 a 12 odcinkiem (8 a 9 rozdziałem mangi).

1 komentarz:

  1. Mnie też straaasznie odwaliło na temat Ao no Exorcist, ale raczej nie jestem na tyle zdolna, by napisać opowieść.
    Życzę powodzenia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń